אוולין לוי

נעים להכיר

נעים מאוד וברוכים הבאים, שמחה שבאתם.
אני אוולין, מורה לכתיבה יוצרת, מלווה ומנחה כותבים וסדנאות כתיבה, מוציאה לאור ספרים וכותבים.
מנהלת ההוצאה לאור של סטימצקי לשעבר, לאורך שמונה שנים ברוכות, דוקטורנטית בחוג לספרות באוניברסיטת תל אביב, הבית המקצועי שלי בו סיימתי לימודי תואר ראשון ושני בספרות כללית, מקום אהוב ומעורר השראה וענין אינסופיים, מזין את הצורך התמידי שלי בידע ספרותי חדש ומעודכן.
חוץ מכל אלה, ולא פחות חשוב, אמא לארבעה ילדים נפלאים אובייקטיבית (בחיי) – סטודנטית, חייל ושני תיכוניסטים. מתגוררת בישוב קהילתי ירוק ושקט בשרון, מה שאומר שאת הליכות הערב אני עושה מול גבעות ירוקות ושדות מעובדים, נושמת אדמה וצמחים. הפלייליסט הוא ציפורים בבוקר, צרצרים בערב. 
אוהבת קפה חזק וטוב, חייבת אותו פעמיים ביום לפחות.
מתה על הים, משתדלת להסניף אותו פעם בשבוע, רצוי בערב, זה מיד מחזיר לי את השקט, ההשראה, דחף היצירה ושמחת החיים חזרה למקומם הנכון. 
מוכרחה סביבי ספרים טובים, ראיונות, רעיונות, שיחות ומאמרים על כתיבה, זו התזונה האמתית שלי. החולשה שלי היא כלי כתיבה, מחברות יפות, בלוקים לכתיבה.
חושבת עם עט ביד
כתיבה היא בשבילי אינסטינקט טבעי, דרך חיים, צורך קבוע, כמיהה וגעגוע. היא הדרך שלי לחשוב, לעכל, להפנים, להטמיע וליצור, ולמזלי הגדול והרב – העבודה שלי. 
אני עובדת במה שאני נקודה אוהבת. 
זה אומר שאני אומרת תודה בלב בכל בוקר, ושמעבר לידע המקצועי ולחושים הספרותיים, המקום העובד בתוכי הוא הנשמה. (את התוצאה אפשר לראות בדף ה"מרוצים" כאן באתר, שמעלה דמעות בעיני בכל פעם מחדש).
האמת העמוקה ביותר עבורי בנוגע לכתיבה היא מה שכתבה אן למוט בספרה הנהדר "ציפור. ציפור": "הגמול על הכתיבה הוא הכתיבה עצמה", כל השאר נגזר מזה. 
אז אם אתם כותבים, רוצים או אוהבים לכתוב, משתוקקים ללמוד לכתוב, מחפשים לכם דרך להוצאה לאור, או מסתובבים עם רעיון לספר, לתסריט, למחזה, למבוגרים, לילדים, לעצמכם – ורוצים לעלות על דרך המלך, לקבל כלים (אפשר ללמוד לכתוב! ובוודאי שאפשר לשפר ולשכלל את דרכי הביטוי בכתיבה) להיות שייכים לקבוצה עובדת, פוריה ומעודדת כתיבה, או לעבוד באופן פרטי, בפגישה פנים אל פנים או מקוונת, אתם מוזמנים לכתוב לי או להתקשר אלי, נדבר וניצור יחד עבורכם את דרך העבודה, ההנחיה, הליווי המתאימה עבורכם.
שלכם,
אוולין. 
 

ואם כבר מדגדג לכם בקצות האצבעות, ואתם ממש, אבל ממש, מוכרחים להתחיל לכתוב, הנה תרגיל כתיבה:

סימנתי לכם את המילים שאני הכי אוהבת בדף הזה. קבלו אותן במתנה ממני, וכיתבו מהן טקסט קצר.

מוזמנים לשלוח אותו אלי למייל.

 

קצת על טעמי הספרותי:

https://www.korebasfarim.com/2016/10/10/השאלון-עם-אוולין-לוי-עורכת-ספרותית-ומנ/
 

על סדנאות הכתיבה:
http://evelyn.co.il/Page.aspx?id=1021

 

על תהליכי הוצאה לאור וניהול הוצאת סטימצקי:

https://www.steimatzky-publishing.co.il/״אם-כולנו-היינו-כותבים-כמה-שורות-ביום-ה/